270 000 ₴
Безкоштовна доставка трактора до Вашої оселі без передоплат. Оплата відбувається лише після перевірки трактора на Вашу адресу
Порівняно з БРЕНДОВИМИ тракторами він має набагато багатшу комплектацію, дійсно якісну збірку, новий сучасний дизайн, якісні шини ARMOUR та дугу безпеки.
Давайте розглянемо його переваги над іншими китайськими тракторами:
- оригінальний трициліндровий 25 сильний двигун КМ385ВТ, що встановлюється на всі брендові трактори
- Коробка передач 4+1*2
- дводискове зчеплення з блокуванням
- дуга безпеки проти перекидання трактора вже змонтована із заводу виробника
- широкі шини ARMOUR 11.2-24/7.5-16
- додатковий гідравлічний розподільник для одночасного використання передньої та задньої навішування
- Стильний яскравий дизайн JOHN DEERE
- якісне фарбування трактора
- два гідронасоси окремо на гідропідсилювач керма та задню гідросистему
- Редукторний посилений передній міст
- потужна оптика
- передні та задні противаги
- 4 гідровиходи
- сидіння на Амортизаторі з бічними підлокітниками як у трактора ДТЗ 5244НPX
- сучасна панель приладів з тахометром та іншими показниками
- Передні крила
- якісно прикрашені важелі перемикання передач
- рівна підлога
- дзеркала на високих стійках
- ціна якість.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ |
|
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) | 25 (17,6) |
Колісна формула | 4×4 |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6,8 |
Рульове управління | гідрооб’ємне |
Формула перемикання передач | (3×3)+(3×3) |
Муфта зчеплення | Дводискова |
Кабіна | – |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300×1470×2050 |
Експлуатаційна маса, кг | 1474 |
ДВИГУН | |
Модель двигуна | КМ385ВТ |
Тип двигуна | дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
Об'єм двигуна, cм3 | 1909 |
Турбонадув | – |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤238 |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) | 24 (245) |
Система запуску | електростартер |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Розширювальний бочок системи охолодження | + |
Об’єм паливного баку, л | 32,0 |
Паливний фільтр грубого очищення | з датчиком наявності води у відстійнику і пробкою для зливу води |
Паливний фільтр тонкого очищення | CX0706 |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрична спіраль розжарювання |
Декомпресор | - |
Система змащення | комбінована, насосом і розбризкуванням |
Масляний фільтр системи змащення | JX0710C |
Тип масла в картері | TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Об’єм мастила в картері, л | 5,1 |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА | |
Тип трансмісії | механічна шестеренчаста |
Муфта зчеплення | постійно замкнутого типу, суха, дводискова |
Основна коробка передач | 5швидкості |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Окрема реверсивна коробка | вперед-нейтраль-назад |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,62–42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 15,6 |
Гальма | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Стоянкове гальмо | блокуванням основних гальм за допомогою важеля автомобільного типу |
Блокування диференціалу заднього мосту | педаллю |
Передній міст | ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами |
Рульове керування | гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Гідроциліндр рульового управління | двосторонній симетричний, з захисними кожухами |
Рукоятка швидкого руління | + |
Розмір передніх шин | 7.50-16 |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Колісна база, мм | 1610 |
Колія передніх коліс, мм | 1170-1500 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1320, 1400 |
Кліренс, мм | 400 |
Агротехнічний просвіт, мм | 450 |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,0 |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) | 4×20 / – |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5. |
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л | 1,0 / 3,2 |
Тип мастила в ГПК | SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку ГОРУ, л | 1,5 |
НАВІСНА СИСТЕМА | |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 500 |
Управління гідропідйомником | гідророзподільник трипозиційний |
Розміщення мастила гідропідйомника | окремо в порожнині гідропідйомного механізму |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 4 (2 напір/злив, 2 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Передня навісна система | – |
Буксирувальний пристрій | знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540/750 |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | + |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступінчасте регулювання бічних розтяжок |
Тип робочої рідини гідросистеми | SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Об’єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Додаткове обладнання | – |
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ | |
Кабіна водія | – |
Додаткове обладнання кабіни | – |
Додаткові підніжки | з обох боків |
Сидіння водія | на амортизаторі, регулюється за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками |
Панель приладів | комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 120 |
Вимикач маси | під капотом, поруч з АКБ |
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 750 |
Світлове обладнання | основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Електророзетка для підключення причепа | + |
Інше електрообладнання | звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками |
Основні | |
---|---|
Вага | 1470 кг |
Виробник | John Deere |
Кількість циліндрів | 3 |
Країна виробник | Китай |
Тип двигуна | Дизельний |
Колісна формула | 4×4 |
Об'єм бака | 25 л |
Потужність | 25 к. с. |
Колір | Зелений |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Номінальна частота обертання валу | 2450 об/хв |
Стан | Новий |
Тип приводу коліс | Повний |
Кількість передач | 8 вперед/2 назад |
Теоретична швидкість руху вперед | 40 км/год |
Теоретична швидкість руху назад | 16 км/год |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |