295 200 ₴
Потужність двигуна, Л. С., (кВт) | 24 (17.65) |
Число циліндрів | 3 |
Об'єм двигуна, см3 | 1909 |
Колісна формула | 4х4 |
Коробка передач | (3х3) + (3х3) |
Максимальні оберти ВОМ | 540 |
Гидрообъемное кермове управління | + |
Колія передніх/задніх коліс, мм | 1170/1200 |
Розмір шин передніх / задніх | 6.50 - 16 / 11.2 - 24 |
Споряджена маса, кг | 1470 |
Найважливіші переваги ДТЗ 5244НРХ
ДТЗ 5244НРХ – компактна модель трактора преміум-класу, з'явилася на ринку в 2016 році, став вагомим досягненням усієї лінійки бренду ДТЗ і гордістю виробника. Цей трактор - один з найпопулярніших на ринку України, лідер у своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Нова модифікація ДТЗ 5244НРХ 2019 ще більш потужна, посилена і комфортна. Завдяки зацікавленим власникам, які після придбання трактора залишаються «на зв'язку» і діляться досвідом, конструктив трактора були внесені корективи, які зробили його ще краще і ефективніше.
Нагадаємо ДТЗ 5244 НРХ - компактна модель трактора преміум-класу, що з'явилася на ринку в 2016 році, стала вагомим досягненням усієї лінійки бренду ДТЗ і гордістю виробника. З тих пір цей трактор - один з найпопулярніших на ринку України, лідер у своєму класі завдяки численним технічним перевагам. Але виробник не стоїть на місці та ще й уважно прислухається до свого споживача, удосконалюючи хороше і виправляючи останні недоліки.
Почнемо з того, що викликало найбільшу кількість зауважень серед власників тракторів ДТЗ 5244НРХ. По-перше, були нарікання по міцності корпусу підйомника. Адже, у зв'язку з помилками в експлуатації і самостійної зміною налаштувань системи блокування, було кілька випадків пошкодження корпусу. Тому товщину корпусу істотно збільшили, трохи змінили конструкцію, і проблема була успішно вирішена.
По-друге, із-за особливостей конструкції механізму блокування диференціала, при неповному натисненні на важіль відбувалося неповне включення муфти блокування. Це з часом призводило до несправності системи. Виробник прийняв це до уваги і змінив конструкцію механізму - відтепер і цей недолік усунутий!
По-третє, також за рекомендаціями власників попередніх модифікацій трактора, була вкорочена центральна верхня тяга. Тепер довжина її центральної частини складає 330 мм, стало набагато зручніше встановлювати і експлуатувати навісне обладнання великої довжини.
Була і ще одна невелика проблема - передні крила могли впиратися в елементи двигуна у разі повороту коліс на максимальний кут. Тому модернізовані кріплення передніх крил зробили трохи коротше і жорсткіше. Це дозволило гарантовано уникнути торкання крилами елементів конструкції трактора, а заодно поліпшило (у поєднанні з гнучкими бризковиками) захист трактора від бруду, що летить з-під коліс.
А тепер - про вдосконалення, зроблені в модифікації трактор ДТЗ 5244НРХ РЕВЕРС
Відомо, що двигуни більшого обсягу "живуть" довше, ніж такі ж по потужності, але малооб'ємні, до того ж вони ефективніше використовують паливо, тобто в кінцевому рахунку більш економічно.
Але багато в чому термін і ефективність роботи двигуна залежать і від якості повітряного фільтра. Тому на оновлений ДТЗ 5244 НРХ виробник встановив інноваційний повітряний фільтр з 5 ступенями очищення: циклон на повітрозабірнику, масляна ванна, дві великі сітки різної щільності і кільцевої паперовий елемент. Повітрозабірник піднято на 650 мм - до зони низької запиленості, циклон тепер має прозорий корпус - щоб можна було постійно контролювати пилозбірник і своєчасно його чистити. Тобто очищення повітря стало практично ідеальне.
Не забуваємо і про той факт, що паливний фільтр грубого очищення в ДТЗ 5244НРХ оснащений датчиком наявності води з індикацією на приладовій панелі. Це дозволяє вчасно злити відстій і не допустити потрапляння води в паливну апаратуру, що також позитивно впливає на роботу двигуна в цілому і істотно продовжує термін його служби.
Подовжує життя двигуну і система безпечного пуску. У попередніх версіях блокування пуску здійснювалося від важеля реверсу, але в новій модифікації ця функція перенесена на педаль зчеплення - за рекомендаціями багатьох власників цього трактора.
У цьому році нарешті реалізовано давнє бажання багатьох трактористів: ДТЗ 524НРХ отримав рульову колонку з регулюванням кута нахилу - як на сучасних авто. Її можна швидко налаштувати зручніше для себе при виконанні різних видів робіт. Колонка має 2 фіксованих положення: нижнє та верхнє, а також нефіксоване (вища) положення - для зручності посадки-висадки. При цьому кермо повністю функціонує і в фіксованих, і у нефіксованому положеннях. Важіль фіксації рульової колонки зручно розташований на кожусі зліва від колонки.
Знову наголошуємо - така рульова колонка є тільки в цього трактора!
Інші удосконалення та інновації
У короткому огляді складно описати всі удосконалення нової модифікації трактора ДТЗ 5244НРХ, тому зупинимося тільки на деяких, і в тезовій формі.
Все, про що ми розповіли вище - далеко не все, що отримав ДТЗ 5244НРХ. Завдяки корисним інновацій трактор серйозно «подорослішав», але незмінними залишилися його високі якість та надійність - основні причини популярності цієї моделі серед споживачів і безумовного лідерства на ринку України.
Акція: БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА для всіх покупців трактора DTZ 5244HPX
Основні | |
---|---|
Галузі застосування трактора | Сільськогосподарські |
Тип ходової трактора | Колісні |
Тип | Рамні |
Призначення трактора | Загального призначення |
Об'єм двигуна | 1900 куб. см |
Потужність | 25 к. с. |
Кількість ступенів кпп | 16 |
Підйомна сила | 700 кг |
Маса | 1600 кг |
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Україна |
Стан | Нове |
Тип приводу коліс | Повний |
Тип двигуна | Дизельний |
Кількість циліндрів | 3 |
Дорожній просвіт | 40 |
Теоретична швидкість руху вперед | 45 |
Теоретична швидкість руху назад | 20 |
Блокування диференціалу | True |
Наявність кабіни | False |
Тип підсилювача керма | Гідропідсилювач |
Колісна формула | 4×4 |
Об'єм бака | 20 |
Колір | Синій |
Вага | 1500 |
Коробка перемикання передач | Механічна |